poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Ślubna kartka

Wakacje, to jednak okres, którego nie bardzo lubię. A to dlatego, że dzieci mają wolne, a tym samym ja mam więcej do zrobienia i nawet jak sobie coś zaplanuję, to marne szanse, żeby w całości to zrealizować, bo moi synowie zawsze znajdą coś czym zajmą mi sporą część dnia.
Od ostatniego posta trochę minęło, a miało być zdecydowanie mniej :). Jednak trochę się zdarzyło w międzyczasie. Młodszy syn zalał mi sokiem owocowym haft, który właśnie wyszywam. Szybko pod zimną wodę i na szczęście praca wygląda znośnie, choć w kilku miejscach zostały plamki, na szczęście w tych miejscach będę wyszywać, więc plamki znikną :) , ale przez ten mały wypadek straciłam wenę na ten obrazek. Gdy praca schła, zabrałam się za mały hafcik, na prośbę siostry. I tak oto powstała kartka ślubna.
 A tu w przybliżeniu. Do wyszycia tego wzoru wykorzystałam Aidę 18ct, mulinę Ariadnę i dodatkiwo czerwoną nić metalizowaną na serducho. Rozmiar obrazka 11cm x 15 cm, rozmiar kartki 24cm x 17 cm

2 komentarze: