czwartek, 11 czerwca 2015

Pudełko, a w nim...

Na prośbę koleżanki stworzyłam takie oto małe coś.

A co to dokładnie jest? A dokładnie jest to gra planszowa dla brata mojej koleżanki. Dość długo zastanawiałam się jak zabrać się do tego projektu. Miałam kilka koncepcji, ale jakoś żadna mi nie pasowała. Aż pewnego dnia popatrzyłam na pudełko po butach, które kupiłam młodszemu synowi i wpadłam na pomysł, by do stworzenia gry planszowej wykorzystać to właśnie pudełko.
Okleiłam je papierem. Z arkusza białego brystolu wycięłam kształt rozłożonego pudełka. Wykleiłam planszę oraz podoklejałam kilka dekoracji, tak by gra była atrakcyjna dla dziecka. Chyba mi się udało.
Na jednym skrzydle pudełka umieściłam legendę do gry i tak oto powstała gra planszowa z Pingwinami z Madagaskaru w roli głównej :) .
Dodatkowo zrobiłam jeszcze pionki - pingwiny, które wyszły tak.

I tak oto cała gra zmieściła się w pudełku o wymiarach 19x13x8 cm.

1 komentarz: