piątek, 8 kwietnia 2016

Afrykańskie klimaty - część trzecia i ostatnia

Nadgoniłam trochę z krzyżykami. Udało mi się zakończyć jeden z projektów, które testowałam dla Moniki. Trochę to trwało, powiedziałabym nawet, że znacznie więcej niż trochę. Jednak chciałam pokazać, że te projekty można wykorzystać nie tylko do zakładek. I tak oto powstały serwetki, podkładki pod kubki :), zakładki, poduszeczki dla lalek (w tym jedna dla misia), które mogą również spełniać funkcje igielnika, breloczki i obrączka na serwetki :).




Breloczki przypadły do gustu mężowi i starszemu synowi, więc musiałam pędem robić fotki, bo w każdej chwili mogli mi je zabrać. Zielona poduszeczka przypadła w udziale Misiowi Puchatkowi, który stwierdził, że jest bardzo wygodna i zażyczył sobie do kompletu kołderkę. Zielone zakładki zostały podszyte filcem i w sumie można z nich również zrobić obrączki na serwetki :) A może ktoś ma jakiś inny pomysł an wykorzystanie wzorów. Jeśli tak zapraszam do sklepu Moniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz