poniedziałek, 13 października 2014

Projekt blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona

Dziś dotarła do mnie paczka z EverydayMe. Dostałam się do kampanii pasty blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona. Tak więc od dziś należę do Grona Ambasadorów tej marki. W paczce otrzymałam:
- zestaw startowy dla mnie (1 pasta blend-a-med Pro-Exper Kompleksowa Ochrona 75 ml, Przewodnik projektu oraz Książeczkę "Badanie opinii")
- do podarowania innym (17 past blend-a-med Pro-Exper Kompleksowa Ochrona 15ml oraz 20 ulotek blend-a-med)
Teraz przez najbliższe 8 tygodni mam czas na wypróbowanie pasty oraz na rozdanie próbek i ulotek, i zebranie opinii moich rozmówców na temat tego produktu. Zobaczymy jak mi pójdzie. Do tej pory brałam już udział w kilku kampaniach różnych produktów i było bardzo fajnie. Tak więc od jutra zaczynam testowanie pasty blend-a-med Pro-Exper Kompleksowa Ochrona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz