środa, 1 października 2014

SAL bożonarodzeniowy 2014

Dziś zaczynamy zabawę zorganizowaną przez Kasię. Jakbym mało miała prac rozpoczętych i ogólnie zajęć w domu, stwierdziłam, że uda mi się wygospodarować kilka chwil na kolejny wspólny projekt. Choinka z SAL-u bożonarodzeniowego 2014, którą mamy wyszywać bardzo mi się spodobała i nie mogłam się jej oprzeć, więc zapisałam się do grupy. Najtrudniejszy był wybór materiałów. Zastanawiałam się jaki kolor kanwy, jaki kolor muliny, jakie dodatki. W sklepie wybrałam 2 kanwy kremową i zieloną, jeszcze nie wiem, którą wybiorę.

Mulina będzie czerwona (jaki numer - ciężko stwierdzić, bo to jeszcze z zapasów, które dostałam od mamy, a które ona miała od dawna). Do tego wybrałam metalizowaną czerwoną mulinę i złotą nitkę. Podejrzewam też że wykończeniem pracy będą koraliki, ale zobaczymy w praniu co z tego wyjdzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz