poniedziałek, 30 marca 2015

Kartka urodzinowa

Bardzo mi się spodobała idea wysyłania prezentów dla koleżanek hafciarek z grupy facebookowej, dlatego też w tym roku równie chętnie przyłączyłam się do zabawy.
28 marca urodziny obchodziła Joasia i dla niej  wytłoczyłam taką oto skromną karteczkę urodzinową. Trochę miałam z nią przepraw, bo młodszy syn się rozchorował i przez to nie miałam w sumie czasu prawie na nic, bo moje kochane dziecię, jak jest chore, to jest bardzo absorbujące i najlepiej jakbym cały czas się z nim bawiła, dlatego na tworzenie kartki wykorzystywałam wolne chwile między haftowaniem, sprzątaniem i przygotowywaniem obiadu, w czasie kiedy syn odbywał popołudniowe dwugodzinne drzemki. Troszkę się bałam, że kartka nie dotrze na czas. Ale na szczęście Poczta Polska tym razem się popisała i dostarczyła kartkę w trybie ekspresowym. W czwartek wieczorem nadałam przesyłkę, a w piątek Joasia już ją odebrała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz